woensdag 22 juni 2011

Noorwegen dag 21. 21 juni

Vandaag staat kristiansand op de route, een ritje van 120 km.
Eerst even bij de receptie langs om te kijken of de baas er nu is. Helaas we treffen dezelfde dame als gisteravond.
Ze komt al verontschuldigend aangelopen dat de baas er weer niet is. Maar pakt gelijk haar sleutels van het kantoortje en zegt dat ik maar mee moet lopen en het haar moet mailen dan print zij het wel uit. Via mijn telefoon mail ik het door en print ze het uit.
Das nog eens netjes.
Daarna weer alles vullen en leeg maken voordat we vertrekken want we willen in kristiansand op de camperplaats overnachten.
Aangekomen op de camperplaats is het 1 grote bouwput lijkt me niet dat we hier gaan overnachten. Dan maar eerst naar de haven om te kijken waar we morgenvroeg moeten zijn. J vraagt even bij een kantoor hoe en wat, en waar we ergens kunnen overnachten. 4km  verder op is een camping, camping roligheden. Ok even tomtom instellen en dan kunnen we, vreemd camping is niet bekend bij onze tom. Dan maar zelf navigeren, en ja we zijn er zelfstandig gekomen!
Er hangt een papiertje met de mededeling zoek een plek en kom om 20:00 even betalen. We zoeken een mooi plekje in de zon. Ik vouw nog een keer onze fietsjes uit voor een tochtje en wat boodschapjes.
En de rest van de dag hangen we weer lekker in het zonnetje voor de camper.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten